Verzenden via onze partners
Wij versturen onze pakketten veilig en vertrouwd met vaste partners. Bij levering via Bpost wordt het pakket bij je thuis aangeboden. Indien er niemand aanwezig is kan je het pakket ophalen bij een Bpost afhaalpunt. Op dit moment zijn er ruim 1250 afhaalpunten. Er is steeds een afhaalpunt op minder dan 5 km. Het pakket blijft 14 dagen beschikbaar in het afhaalpunt. Wil je weten waar je jouw wijnpakket kan afhalen? Bekijk hier alle afhaalpunten van Bpost.
Verkeerd of beschadigd artikel
Wij proberen jouw bestelling altijd onbeschadigd en netjes af te leveren. Heb je toch een verkeerd artikel of een beschadigd artikel ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.
Ook bij andere klachten kan je terecht bij onze klantenservice. Stuur een mail via het contactformulier en vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd foto’s mee van de schade.
Retourneren – 14 dagen retourrecht
Bij ons kan je de bestelling ruilen of retourneren. Je hebt het recht om de bestelling zonder opgave van reden en gedurende veertien dagen te ontbinden. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van bij je thuis naar de winkel zijn voor eigen rekening.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour terugstorten. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de winkel geretourneerd worden.
Retourneren kan enkel indien de verpakking ongeopend is.