skip to Main Content

Kyro rye Whisky Peat Smoked

 53,45

The Peat Is On: Een roggewhisky die 24 uur lang is gerookt met Finse zoetwaterturf.

Wat gebeurt er eigenlijk als je Finse rogge mout, rookt boven zoetwaterveen en het vervolgens destilleert? Dan ontstaat er al een geweldige New Make, zoals nog nooit eerder is gezien. Als het ook nog eens wordt opgeslagen in nieuw Amerikaans eikenhout en voormalige bourbonvaten, komt er een whisky aan het licht die de kenmerkende groene, mosachtige smaak van Fins zoetwaterveen heeft.

Op voorraad

Categorie: Tags: , ,
Back To Top